Particulieren

Heb je geen onderneming maar wil je wel hulp met de belastingaangifte? Ook dan kun je bij Admintien terecht. Ik help je graag met de jaarlijkse aangifte van jezelf en/of je partner. Indien nodig sta ik je bij in de communicatie met de Belastingdienst.


Samen of uitbesteden?

Bij de eerste kennismaking kom ik naar je toe. Zo maken we kennis met elkaar in je vertrouwde omgeving en verzamel ik direct de benodigde gegevens zoals de jaaropgaven. Deze neem ik mee naar kantoor waar ik alle gegevens controleer en de aangifte inkomstenbelasting doe. Zodra dit gebeurd is krijg je de papieren weer terug, samen met de aangifte en het te ontvangen of betalen bedrag.


Overzicht hypotheekrenteaftrek

Heb je na 2012 een huis gekocht of ga je binnenkort een huis kopen? Dan is het verplicht om een overzicht van de hypotheekrenteaftrek bij te houden. Hierin staat hoelang welke lening loopt, hoeveel renteaftrek er al genoten is en voor hoeveel er nog recht is op aftrek. Op deze manier is direct duidelijk hoeveel aftrek je al genoten hebt en op hoeveel je nog recht hebt. Wanneer ik je aangifte verzorg, stel ik gelijk dit overzicht op. 


Kleine ondernemer of freelancer?

Ben je een kleine ondernemer of zzp'er/freelancer met resultaat uit overige werkzaamheden (ROW) dan ben je verplicht een administratie bij te houden. Admintien helpt je om deze samen op te zetten of controleert je administratie zodat deze voldoet aan de eisen van de belastingdienst. Ook kan ik de aangifte omzetbelasting en de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting voor je doen zodat je zeker weet dat alle kosten en opbrengsten goed ingevuld zijn. Natuurlijk is het ook mogelijk om dit samen te doen zodat je het volgend jaar zelf kan.


Welke kosten kan je verwachten?

De tarieven van de verschillende opties vind je in het prijsoverzicht.

Wil je een afspraak maken of wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact met mij op of kom eens langs op mijn kantoor. De koffie staat voor je klaar!